Motion I Centrum
Motion I Centrum var et stort projekt vi gennemførte i en gruppe på tre, og projektet fungerede samtidig som en forberedelse til eksamen.
Opgaven bestod i at hjælpe et lokalt motionscenter i Herning med at skabe en bedre digital identitet. Denne case indebar at optimere deres website, skabe bedre SoMe opslag og udarbejde nyhedsbreve. Målet for kunden er at få flere nye medlemmer.
Min opgave i projektet
Mit fokus i dette projekt var meget bredt og omhandlede de fleste aspekter i processen fra mødet med afsenderen til det færdige produkt. Som gruppe fordelte vi opgaverne mellem os, og mit største fokus blev at arbejde med virksomhedens identiet og målgruppe, samt at skabe indhold til sitet, SoMe opslag og nyhedsbreve.
- Afsender identitet
- Gennemgå Brand Story 7-steps teorien
- Beskrive Målgruppen
- Gennemgå Brand Voice Chart
- Beskrive Tone of Voice
- Beskrive virksomhedens kernefortælling
- Udarbejde punkter til et content map
- Udarbejde idéer til SoMe opslag ved hjælp af teorier fra Graig og Cialdini's principper og STEPPS modellen
- Opstille en content plan
- Udabejde nyhedsbreve
- Lave opslag til Facebook
- Gennemføre interviews og tests gennem hele projektet
- Opbygge nyt website i WordPress med Elementor
- Færdiggøre rapport over projektet
Opslag til Facebook
Dette opslag er planlagt til purchase-fasen i kunderejsen. Teorierne er Graig´s scarcity, liking og time-vs-effort begreberne.
Dette opslag er planlagt til purchase-fasen i kunderejsen. Teorien er Graig´s social proff begrebet.
Nyhedsbreve
Jeg har udarbejdet tre nyhedsbreve, og det er hensigten, at de sendes ud, så snart et nyt medlem har skrevet sig op. Efter de første tre mails, begynder medlemmet at modtage de alm. nyhedsbreve, sammen med alle de andre medlemmer..
